coschap - holiday combo! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bart en Martine - WaarBenJij.nu coschap - holiday combo! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Bart en Martine - WaarBenJij.nu

coschap - holiday combo!

Door: martinevanderpas

Blijf op de hoogte en volg Bart en Martine

28 Augustus 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hee allemaal!! Daar ben ik weer met een nieuw reisverhaaltje.
De 3e week van het coschap zit er al weer op, nog 5 te gaan. Het coschap is prima vol te houden. Ik kan eigenlijk gewoon alles doen wat ik graag wil doen en alles laten wat ik graag wil laten. Ideaal! Alleen soms een beetje moeilijk om motivatie op te brengen als je weet dat toch niemand (belangrijks) het merkt als je het niet doet. Tussen het coschap door vermaken we ons hier ook heel goed! We zijn vorig weekend naar Perhentian Kecil geweest, een prachtig tropisch eiland bij de oostkust van het Maleisische schiereiland. Sophie en Nynke waren op woensdagavond al vertrokken, zodat ze op donderdagochtend meteen konden beginnen met een duikcursus om hun diving padi open water te halen. Carmen en ik vertrokken op donderdagavond om op vrijdagochtend aan te komen op Perhentian Kecil. Echt een geweldig eiland. Een helderblauwe zee met prachtig koraal en vissen. Geen wegen en geen verkeer. Alleen strand, jungle en een paar strandtentjes met live muziek waar backpackers zich 's avonds verzamelen. We vonden het op zondagavond allemaal jammer om terug te vliegen naar Kuala Lumpur.

De afgelopen week was de laatste week van Carmen en Nynke. Zij liepen het coschap oogheelkunde en dat is maar 3 weken. We hebben nog een hele leuke week gehad met z'n allen. We zijn naar de Luna bar gegaan (bar op de 33e etage met fantastisch uitzicht en een zwembad), naar een nationaal monument van Maleisie (omringd door water wat wij opgevat hebben als een zwembad) en met z'n allen gaan stappen. Over precies een maand komt Bart naar Kuala Lumpur en ik kijk er enorm naar uit! Maar voor die tijd ga ik nog heel veel gave dingen doen, dat weet ik zeker. Daardoor gaat de tijd vast snel :)

Knuffel uit Maleisie!

• 28 Augustus 2010 - 13:15

Mama:

Hoi Martine,
    Tussen het co-schap door nog even naar 'n tropisch eiland vliegen...Jullie boffen maar!
    Leuke foto's!
    Groetjes, mama
    en papa natuurlijk

• 28 Augustus 2010 - 16:21

Bart:

En ik kan ook niet wachten om bij je aan te komen.
    XxX!

• 28 Augustus 2010 - 19:41

Oma:

Hoi,martine Wat is het mooi daar.En de plaatjes zijn weer super. Groetjes van Oma.

• 03 September 2010 - 20:53

Erna En Ger:

Geweldig om te lezen dat je het zo goed maakt. Waar leer je het meest van: je co-schap of het reizen?
    Groetjes Ger en Erna

• 05 September 2010 - 15:27

Martine:

Haha die vraag is heel makkelijk te beantwoorden! Het reizen!
    Bedankt voor de leuke reacties en heel veel groetjes uit Kuala Lumpur (net terug van de Cameron Highlands, weer een nieuwe weekendtrip waar nog een verslagje op zal volgen)Groetjes!!

• 18 September 2010 - 21:46

Ben En Gré:

Hoi Martine, we zijn weer terug van Texel. Onze vier weken vakantie zitten er weer op. Ik heb nu weer gebruik van internet en wilde even reageren op je reisverslag.Ik ben blij dat je naar Bart zijn komst uit ziet en hoop dat jullie een mooie tijd tegemoet gaan met z'n twee!
    Dikke knuffel van ons twee uit Schagen