Bijna terug! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Bart en Martine - WaarBenJij.nu Bijna terug! - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Bart en Martine - WaarBenJij.nu

Bijna terug!

Door: martinevanderpas

Blijf op de hoogte en volg Bart en Martine

14 November 2010 | Egypte, Caïro

Het laatste reisverslag! We zitten nu in Cairo op het vliegveld te wachten op onze vlucht naar Schiphol, waar we als het goed is vanmiddag om 2 uur landen. Wat was het een fantastische reis! Het deed Sophie en mij toch wel een beetje pijn om Azie te verlaten en deze reis achter ons te laten.
Van onze (voorlopig) laatste weekjes in Azie hebben we echt genoten. Na Tha Kaek gingen Bart en ik naar de hoofdstad van Laos, Vientiane. De volgende dag gingen we verder naar Vang Vieng. In Vang Vieng gingen we eerst rotsklimmen, wat heel gaaf was! Bart mocht voorklimmen en was helemaal happy. De volgende dag kwam ook Sophie aan in Vang Vieng. Superleuk, om de reis met z'n allen af te maken! We gingen met z'n 3en tuben. Dat is waar Vang Vieng beroemd om is. Het ziet er eigenlijk best suf uit: Je drijft over de rivier in de binnenband van een vrachtwagen. Maar suf was het zeker niet! Wat hebben we een lol gehad. Om de zoveel meter het water uit omdat er weer een barretje was met een 'vette sling' oid. Mudvolleybal was hilarisch! En vooral Bart kwam over als een kind in een snoepwinkel. Het was zo leuk dat we 2 dagen later nog een keer zijn gegaan.
Vanuit Vientiane vlogen we met z'n 3en terug naar KL (wat eigenlijk heel toevallig was, omdat Sophie en wij de vluchten niet op elkaar afgestemd hadden) In KL hebben we nog 2 heerlijke dagen gehad. Lekker shoppen, stappen en chillen. En toen was het echt tijd om te gaan..
Dus tot snel allemaal!! En heel erg bedankt voor het lezen van onze reisverslagen en voor alle leuke reacties! Superleuk om die te ontvangen.
Tot snel!!

• 15 November 2010 - 08:27

Suzanne:

En nu weer thuis! Lekker geslapen, schatjes??