Aapjes & green canyon - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bart en Martine - WaarBenJij.nu Aapjes & green canyon - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Bart en Martine - WaarBenJij.nu

Aapjes & green canyon

Door: martinevanderpas

Blijf op de hoogte en volg Bart en Martine

12 Juli 2010 | Indonesië, Batavia

Weer bedankt voor alle leuke reacties. Echt superleuk! Inmiddels ben ik in Yogjakarta. Wat ik er tot nu toe van heb gezien een hele leuke stad! We zijn 5 nachten in Pangandaran gebleven en zijn lekker tot rust gekomen. In het national park van Pangandaran aapjes, herten en stekelvarkens (in een grot) gevoerd. Dat was echt superleuk! Gisteren zijn we naar Green Canyon gegaan. Dat is een canyon waar het water er groen uitziet. We gingen er heen met een bootje en het was echt supermooi. Toen we niet meer verder konden met het bootje zei de gids dat we konden gaan zwemmen. De rest van de groep vond dat te riskant met die stroming (water stond 3 meter hoger dan normaal door alle regen) maar Sophie en ik wilden wel. Die stroming was juist heel gaaf en het was echt heel mooi. Daarna gingen we eten bij een visrestaurant waar we de vis eerst zelf uit het water schepten. 20 minuten later lag ie op ons bord. Vervolgens langs geweest bij een schildpadden opvangcentrum en uiteindelijk zijn we nog gaan zwemmen bij een waterval. Het was echt supermooi en ik ben volop aan het genieten! Foto's uploaden vraagt hier wat veel van het internet, maar er staan weer een paar nieuwe op. Groetjes!!

• 12 Juli 2010 - 19:13

Gré En Ben:

Wat een mooie foto's. Gelukkig vind je al aardig je draai, dat laat je op de foto's duidelijk zien.
    xxx Gré

• 12 Juli 2010 - 21:09

Papa:

Fijn om de mooie foto's te zien en te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben en genieten van de reis
    groeten papa

• 13 Juli 2010 - 07:05

Oma Van Der Pas:

Martine ,Superleuk je enthousiaste mail en mooie fotos.groetjes, omae.

• 13 Juli 2010 - 17:14

Lisa Van Roij.:

Hee Martine,

Gaaf hoor naar die Aapjes!
    Stoer samen in zo'n stroming zwemmen!
    En naar een Schildpaddencentrum geweest! ( AAAH, SHATTIG! )
    Mooie foto's!
    Veel plezier verder.

Veel vakantie-groetjes.
    Lisa van Roij.

• 17 Juli 2010 - 21:58

Lia Van De Wetering:

Fijn weer van jullie te horen en prettig om jullie altijd lachend te zien. Geniet er van, dat doen wij in ieder geval ook. Groetjes van ons vijfjes.