Nosotros in paradise! - Reisverslag uit Baracoa, Cuba van Bart en Martine - WaarBenJij.nu Nosotros in paradise! - Reisverslag uit Baracoa, Cuba van Bart en Martine - WaarBenJij.nu

Nosotros in paradise!

Door: martinevanderpas

Blijf op de hoogte en volg Bart en Martine

17 Januari 2012 | Cuba, Baracoa

Hola allemaal! Vorige keer schreef ik dat we naar Cayo Coco&Guillermo gingen, met de verwachting een mooi strand te treffen. De verwachtingen waren hoog gespannen, toch werden ze overtroffen! Ongelofelijk, zo mooi. We wisten gewoon niet wat we zagen. We hebben ons verblijf aldaar met een paar dagen verlengd en gingen iedere dag op onze trouwe moto van Cayo Coco naar Cayo Guillermo, omdat we maar geen genoeg konden krijgen van playa Pilar. Na 3 dagen playa Pilar besloten we dat het tijd werd om te vertrekken: we hadden op de scooter allebei maar een klein tasje meegenomen en de kleren waren vies, de zonnebrandcreme bijna op.. En nog een hele hoop Cuba in het verschiet. In Camaguey zagen we prachtige dansshows op straat (wat een talent!) en hebben we genoten van het studenten uitgaansleven. Zowaar een latin dansje gewaagd. In Santiago hebben we vooral rondgelopen en sfeer en rum geproefd. Ook hebben we een superleuke casa geboekt voor als we terug komen in Santiago. We zijn vandaag aangekomen in Baracoa, onze verste bestemming. We beginnen het Spaans steeds beter onder die knie te krijgen, inmiddels kunnen we grapjes maken in het Spaans en krijgen we er lol in de Cubaanse mannen (die een onaflatende aandacht voor ons hebben) vanalles wijs te maken. Vandaag hebben we verteld dat we studeren voor loodgieter en daarom heel sterk zijn. Oeps: toen wilde hij armpje drukken! Maar ik won, dat was nog het mooiste haha. We vermaken ons wel! Ook leren we steeds meer over alle revolutionaire helden, waar veel straten en mensen in Cuba naar vernoemd zijn. Na Baracoa gaan we terug naar Santiago, om daar nog een paar dagen te genieten. Vervolgens zetten we weer koers richting het westen, waar de 28e als het goed is een AeroVlot voor ons klaar staat.
Hasta luego!

• 17 Januari 2012 - 21:50

Bart:

Hey lief, geweldig om weer van je te lezen. Klinkt weer echt super!
    Gelukkig win je van mij nooit met armpje drukken :D

Kan niet wachten op de 29e!
    X

• 17 Januari 2012 - 21:59

Ben En Greet:

We hebben weer genoten van je reisverslag, veel plezier nog.

• 17 Januari 2012 - 22:08

Papa En Mama:

Hoi Martine,
    Weer een mooie belevenis!
    En inderdaad, geniet er maar van want voor je het weet zit je in de AeroVlot!
    Lieve groetjes van Papa en Mama

• 18 Januari 2012 - 13:03

Mathilde:

Klinkt super goed! Geniet er nog even van :) Dikke kus mathilde

• 18 Januari 2012 - 13:38

Lia Van De Wetering:

Stinkend jaloers op jullie!

Geniet ervan.