bijna op reis! - Reisverslag uit Heeswijk, Nederland van Bart en Martine - WaarBenJij.nu bijna op reis! - Reisverslag uit Heeswijk, Nederland van Bart en Martine - WaarBenJij.nu

bijna op reis!

Door: martinevanderpas

Blijf op de hoogte en volg Bart en Martine

10 Juni 2010 | Nederland, Heeswijk

Over ruim 2 weken is het echt zo ver, dan ga ik samen met Sophie naar Zuid-Oost Azië! Het leek telkens nog zo ver weg, maar nu komt het toch wel heel dichtbij! De eerste keer dat ik een verre reis ga maken. Voor Sophie is het de 2e keer. Ik ga proberen om tijdens mijn reis op deze site een soort reisdagboek bij te houden, dwz af en toe iets van me laten weten en wat foto's plaatsen. Dus als het je leuk lijkt om dat te lezen/bekijken dan kan dat en anders kun je een mailtje sturen of ik je uit de mailinglijst haal zodat je niet iedere keer een mailtje krijgt als ik iets op deze site post.

Cheers!
Martine

• 10 Juni 2010 - 19:05

Roel:

Ik volg je op de voet!
    Graag ook via de mailinglijst!

• 10 Juni 2010 - 19:24

Bart:

Wat zal ik jou gaan missen! Ik zou je liever nog tijden bij me willen hebben, maar kun je dit avontuur toch niet mis laten lopen... geniet er vooral van.

Ik hou van je lekker ding!

• 11 Juni 2010 - 08:12

Sophie:

Ik wil hier helemaal niets van weten... wil je mij uit de mailing lijst halen? :D

• 13 Juni 2010 - 12:31

Niek:

Veroorzaak niet te veel tsunami's, veel plezier!

• 13 Juni 2010 - 19:37

Gré Sintenie:

Lieve Martine, Ben en ik zullen je zeker missen.
    Wees voorzichtig en maak er een feestje van, we hopen dat het de reis van je leven wordt.
    Dikke kus van ons twee uit
    Schagen.