paradise!!! - Reisverslag uit Koh Lipe, Thailand van Bart en Martine - WaarBenJij.nu paradise!!! - Reisverslag uit Koh Lipe, Thailand van Bart en Martine - WaarBenJij.nu

paradise!!!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Bart en Martine

16 Mei 2015 | Thailand, Koh Lipe

Hoi allemaal!
Deze keer een kort verslagje vanuit het perfecte Bounty eiland Koh Lipe.
Na het vorige reisverslag gingen we de grens over van Maleisie naar Thailand. Ik had verwacht dat het een heel gedoe zou worden, met de motor, papierwerk, etc. Maar dat viel hartstikke mee! We reden door het Thaleban national park en aten een heerlijke kop noodle soup voordat we in Pak Bara arriveerden. De volgende dag zaten we anderhalf uur lang in een speedboat naar Koh Lipe. Wat een prachtig eiland! Hier wordt ik echt heel vrolijk van :)
We drinken uit een kokosnoot, eten heerlijk mango-banana-coconut-honey pancakes en zijn vandaag gaan snorkelen. Prachtige vissen gezien. Er zitten er heel veel. We dachten hier 3 nachtjes te blijven, inmiddels worden het er al 5. Maar wie weet blijven we nog wat langer, we zijn er nog niet klaar voor om dit paradijs te verlaten haha. En dat hoeft ook niet. Heerlijk!!

• 16 Mei 2015 - 10:35

Irene:

Wat gaaf zeg, goed verhaal, prachtige foto's. Keep up the good 'work' ;-)

X Irene

• 16 Mei 2015 - 11:00

Jan En Elly Bogers:

Ha lieve twee,
    Heerlijk na jullie vorige verslag nu toch meer de reis waar jullie op hoopten.
    Het klinkt zeer aantrekkelijk en uitnodigend.
    Zou graag op jullie, figuurlijk hoor, meereizen.
    Geweldig hoe jullie het allemaal voor mekaar hebben, veel geregel maareen prachtige belevenis.
    Heerlijk om je droom waar te maken, niet lullen maar poetsen zeggen we dan.
    Geniet met volle teugen dan genieten wij fijn met jullie mee,
    Veel liefs en gezonde kilometers gewenst.

Jan en Elly.

• 16 Mei 2015 - 12:29

Kurk:

Wauw!! Hele mooie foto's, ben even heel jaloers

• 16 Mei 2015 - 12:42

Laura:

Ander uitzicht dan vanuit je raampje in Gorinchem!! Ziet er geweldig uit.

• 16 Mei 2015 - 13:55

Suus:

Wow ziet er goed uit! Bart helemaal in zijn element met baard en op de foto bij dode dieren: heerlijk!
    3 nachten.. 5 nachten.. Wat maakt het uit :)

• 17 Mei 2015 - 15:07

Nieske:

Heerlijk om op een mooie plek langer te kunnen blijven. Waarom zou je nog weggaan uit Paradise? Wat een helder water en leuk die onderwaterfoto's! Veel plezier!

• 17 Mei 2015 - 20:12

Greet En Ben:

Wat een mooie foto's zeg! Ben en ik genieten van jullie mooie verhalen hoor. Wij zijn net terug van een paar dagen flevopolder, is ook leuk;)

• 18 Mei 2015 - 08:44

Marja:

Te gek wat mooi is het daar! Geniet ze!