Het is bijna zover: onze South-East Asia Roadtrip! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Bart en Martine - WaarBenJij.nu Het is bijna zover: onze South-East Asia Roadtrip! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Bart en Martine - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover: onze South-East Asia Roadtrip!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Bart en Martine

30 April 2015 | Nederland, Utrecht

Hoi allemaal!

We hebben het er al heel lang over, maar nu is het écht bijna zo ver. Over 2 dagen stappen wij in het vliegtuig naar Kuala Lumpur, om daar een motortje te kopen en 4 maanden door Azië te gaan reizen. Op de planning Maleisië, Thailand, Cambodia, Laos. En wellicht ook Singapore en/of Indonesië, als we daar nog tijd voor hebben. Eerst blijven we een paar dagen in Kuala Lumpur,
daarna is het plan om via de westkust van Maleisië richting Thailand te rijden. Onderweg stoppen we uiteraard voor mooie dingen die we tegenkomen. Geen idee dus hoe lang we erover gaan doen. Ik (Martine) ben alvast aan het dromen over Koh Lipe, de eerste "bounty-bestemming" op ons verlanglijstje.

Helaas kon ik de naam van mijn waarbenjij.nu niet vervangen door Bart en Martine. Het blijft dus martinevanderpas.waarbenjij.nu, maar de blog is van ons beiden. Bij ieder nieuw reisverslag wat we plaatsen krijgt iedereen die in onze mailinglist staat een email. Mocht je hier liever niet op staan, stuur even een bericht. Dan halen we je eraf.

Tropische groetjes, nu nog uit Utrecht

• 30 April 2015 - 10:49

Roel:

Veel plezier! Maar dat gaat zeker goed komen!!

• 30 April 2015 - 11:08

Greet En Ben:

We gaan jullie natuurlijk erg missen, maar dat mag. We wensen jullie vooral een prachtige reis met veel plezier. xxx

• 30 April 2015 - 16:46

Erik En Diny:

Spannend wat er allemaal op jullie pad komt...
    We wensen jullie een hele fijne tijd in Azie en horen graag vaak van jullie!
    Goede reis! We brengen jullie zaterdag alvast een klein stukje op weg...
    Erik en Diny

• 02 Mei 2015 - 08:50

Dick & Irene:

Samen de wijde wereld in, eindelijk is het zover!

Geniet er van, 'stay safe' en we wachten in spanning op jullie belevenissen.

HOGE VIJF!

Lieve groet, Dick & Irene