Montezuma - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Bart en Martine - WaarBenJij.nu Montezuma - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Bart en Martine - WaarBenJij.nu

Montezuma

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Bart en Martine

07 September 2013 | Costa Rica, San José

Nog een stukje reisverslag uit Costa Rica. We vertrokken vanuit San José naar Puntarenas, om daar de boot naar Paquera te nemen en vervolgens over te stappen op de bus naar Montezuma. Het kon ook rechtstreeks, om 5 uur 's ochtends, maar het was snel besloten dat we dat niet gingen doen. En we werden meteen beloond voor dat besluit, met een prachtige zonsondergang op de boot. Er vlogen continue pelikanen om de boot heen. Onze eerste kennismaking met de prachtige vogels van Costa Rica. De volgende ochtend in Montezuma wilde een prachtige tropische vogel graag met ons mee ontbijten. Bij Montezuma, een kustplaatsje, zijn we naar een waterval gelopen, waar we zijn gaan zwemmen. Gisteren gingen we naar reserva natural absoluta cabo blanco, een prachtig reservaat op het zuidelijke puntje van het Nicoya schiereiland. Daar zagen we o.a. aapjes, een hert en racoons. Na een pittige jungle wandeling werden we beloond met een mooi strand. Kortom: het is hier zo slecht nog niet! Vandaag door naar Santa Teresa, waar het strand prachtig schijnt te zijn en de zee ultiem om te surfen.
Heel veel groetjes from paradise, ook van Anne

• 07 September 2013 - 16:26

Bart:

Enjoy lief!

Ook nog foto's van de beesten die jullie zijn tegen gekomen?

Love you

• 07 September 2013 - 19:43

Greet:

Hey Martine,
    Mooie foto's hoor. Je maak weer mooie dingen mee lees ik.
    Fijn dat je vakantie je goed bevalt.
    xxx Ben en Greet

• 08 September 2013 - 08:57

Sita:

Goeiemorge Schoonzus!WOWklinkt weer als en prachtige reis.Wat je aan het maken bent.Heb je ook zeker verdiend na zoveel inspanning voor het behalen van je bul voor basisarts;-)Liefs en Kus Sita groetje ook van Rachim en kroel
    van Sweetie<3<3<3

• 08 September 2013 - 10:48

Mama:

Hoi Martine,
    Zo'n jungle wandeling is om jaloers op te worden!
    't Is daar lekker genieten voor jullie.
    De foto's zijn prachtig!
    Lieve groetjes,
    Papa en Mama

• 25 Mei 2014 - 21:04

Ex :

Tijd om je text aan te passen Rosita

• 13 November 2014 - 16:33

Rosita:

Misschien nu toch echt eens je test aan gaan passen !

• 24 April 2015 - 13:37

Irene:

He die Martine en Bart, benieuwd naar jullie komende belevenissen!
    Graag veel en vaak updates, kan iedereen meegenieten!

Adios!