Costa Rica! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Bart en Martine - WaarBenJij.nu Costa Rica! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Bart en Martine - WaarBenJij.nu

Costa Rica!

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Bart en Martine

03 September 2013 | Costa Rica, San José

Nog een maandje voordat voor mij het werkende leven echt begint. Ik kon het niet laten om in die tijd nog even herinneringen te gaan maken. In combinatie met de wetenschap dat Anne in Midden Amerika aan het reizen was (en een paar drankjes), werd het ineens een concreet plan. En krap een week na het ontstaan van dat plan was het zover: op naar Costa Rica! Gisteren was een lange dag vliegen, vanaf Schiphol via Houston naar San José. Ik kwam aan in het donker, nooit echt fijn, en merkte meteen dat mijn Spaanse taalvaardigheid tot een vrij nutteloos niveau was gedaald.. Gelukkig vond ik met behulp van een local de juiste bus en met behulp van de buschauffeur het hostel. Nu lig ik met een jetlag in bedje: het is hier 3am en ik ben klaarwakker. Straks Anne ophalen van het vliegveld. Dan kan de vakantie echt beginnen. Heb er zin in!
Groetjes uit San José, Costa Rica

• 03 September 2013 - 13:31

Mama:

Hoi Martine,
    Wat goed om te horen dat je gearriveerd bent op je bestemming. Nu inderdaad even wennen aan het tijdsverschil, maar dan hou je het maar een dagje rustig...
    Dan lekker bijkletsen met Anne en gaan genieten van weer een machtig mooi land. Hou je goed!
    Heel veel lieve groeten van Papa en Mama! Ook groetjes aan Anne!

• 03 September 2013 - 15:40

Greet:

Hoi Martine,
    Leuk om van je te horen op deze manier.
    Geniet van je vakantie,
    dikke knuffel van ons twee uit Schagen

• 07 September 2013 - 19:25

Marleen:

Ben je daar helemaal alleen naartoe gegaan! Dat je dat durft:P Maar wel super leuk joh!